close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מטפחת מעוצבת תעשיר את ארון הבגדים שלך

מערכת שורשט חשוון, תשפ07/11/2019

מטפחת ראש מעוצבת היא תוספת צבעונית ומיוחדת לארון הבגדים שלך...

תגיות:
החיבה של נשים לטיפוח המראה החיצוני שלהן היא עניין לגיטימי, במיוחד כאשר אישה מפתחת טעם אישי המייחד אותה. עבור נשים שומרות מסורת,
מטפחות מהוות חלק בלתי נפרד מהארון, כאשר יש מי שתעדיף להתאים אפילו את המטפחת לשאר המלבושים שלה. ההשקעה בפריט זה, אם כן, נעשית ממש כמו ההשקעה באבזור אחר כמו נעליים, שמלות ואפילו תכשיטים, אך מומלץ לפתח בקיאות ולבצע רכישה נבונה ומשתלמת, בכדי להעשיר את המלתחה באופן מושכל ובצורה המגוונת ביותר.

מדוע מומלץ שלכל אישה תהיה מלתחה מגוונת
כאשר ברשותה של אישה ישנן מגוון מטפחות מעוצבות, היא יכולה ליהנות ממראה שונה בכל פעם שהיא יוצאת מביתה. מדובר למעשה בתוספת נאה של צבע לוויזואליות הכללית שלה, מבלי לפגוע כלל בצניעות. מטפחות ראש מגיעות בשפע של דגמים, גזרות ודרכים לחבוש אותן על השיער, כאשר כמובן שכל אישה בוחרת כיצד לחבוש את המטפחת שלה. אין ספק שעבור המגזר של שומרי המסורת ישנם כללים מסוימים עבור כל עדה, לכן גם מטפחת מעוצבת יכולה להיות אביזר מאוד שונה בארונה של אישה מסוימת, לעומת בארון של חברתה.

גם כאשר התקציב איננו מאפשר רכישה של מטפחות יוקרתיות רבות עם עיצוב ייחודי, כדאי להשקיע לפחות במטפחת מעוצבת אחת, אשר תשמש לאירועים מיוחדים ושמחות משפחתיות. המטפחת הצבעונית והמושקעת יכולה להעניק נגיעה של צבע ויוקרה אפילו למלבוש הפשוט ביותר, כך שלמעשה היא תורמת לגיוון הרב של משחקי הבגדים שכל אישה יכולה לבצע עם אוסף הביגוד שצברה לאורך השנים.

התאמת המטפחת לביגוד הקיים היא מומלצת
חשוב להבין כי הימצאותו של פריט יפה ומעוצב, בעל מראה ייחודי שאיננו סטנדרטי – תורם מאוד גם עבור מי שאין באפשרותה להעשיר את ארון הבגדים שלה בבגדים חדשים בכל זמן קצר. מטפחות עם עיצוב מיוחד עולות, כמובן, הרבה פחות כסף מאשר חליפה או שמלה חדשה. מסיבה זו, במידה והתקציב מוגבל ואין אפשרות לבצע רכישה של מלתחה מחודשת בחנות הבגדים, כדאי להפנות את הסכום הפנוי לקנייה של מטפחות ולגוון באופן הזה את המראה.

היכן רוכשים מטפחות ייחודיות ומעוצבות?
ישנן חנויות המתמחות באופן ספציפי בפריט זה, אשר מציעות מטפחות בעיצובים שונים ובשלל גוונים וחומרי גלם. כיף לחוש את הבד ולבדוק את איכות המוצר בחנות פיזית, אך ניתן כמובן ליהנות מגלריית התמונות באתר של העסק ולנסות להחליט מראש, איזו מטפחת היא המועדפת לקנייה. אישה אשר רגילה לחבוש מטפחות, ככל הנראה כבר תדע להמליץ לחברותיה על סוגי מטפחת שקל לחבוש ועל שילובי צבעים שמסייעים להעשרת הארון וגיוון המלבושים. מסיבה זו, אישה צעירה שזה עתה התחתנה וצריכה לבחור לעצמה מטפחת או כיסוי ראש, מוטב שתתייעץ עם אמה או עם כל אישה המבוגרת ממנה ויש לה ניסיון, על מנת לבחור את המטפחות אשר ישמשו אותה באופן אישי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה